Analiza kultury organizacyjnej
- Analiza wartości, zachowań pracowników i postrzegania marki
- Sposoby oznakowania przestrzeni organizacji – wykorzystania logo i kolorów firmowych
- Wpływ aranżacji przestrzeni na relacje między pracownikami oraz na postrzeganie marki
- Sposoby personalizacji przestrzeni pracy
Badanie przestrzeni biurowej
- Opracowanie projektu biura, który będzie realizował cele i założenia firmy
- Dostosowanie przestrzeni biurowej do stylu pracy
- Analiza efektywności przestrzeni
- Określenie potrzeb i oczekiwań działów dotyczących nowego biura
Analiza komunikacji wewnętrznej
- Analiza barier w relacjach wewnętrznych i wypracowywanie zaufania wewnątrz organizacji
- Narzędzia i kanały komunikacji, źródła konfliktów
- Cele i oczekiwania organizacji w zakresie komunikowania i budowania relacji wewnętrznych
- Wpływ przestrzeni na efektywność komunikacji
Zarządzanie zmianą
- Ocena gotowości organizacji na zmianę oraz zaangażowania pracowników i zespołów
- Wsparcie działów HR i PR w komunikacji zmiany na poszczególnych etapach projektu
- Zaangażowanie pracowników do współtworzenia nowego biura, wyznaczenie ambasadorów zmiany
- Zapoznanie z nowym biurem oraz sposobami jego efektywnego wykorzystania