Analiza kultury organizacyjnej

  • Analiza wartości, zachowań pracowników i postrzegania marki
  • Sposoby oznakowania przestrzeni organizacji – wykorzystania logo i kolorów firmowych
  • Wpływ aranżacji przestrzeni na relacje między pracownikami oraz na postrzeganie marki
  • Sposoby personalizacji przestrzeni pracy

Badanie przestrzeni biurowej

  • Opracowanie projektu biura, który będzie realizował cele i założenia firmy
  • Dostosowanie przestrzeni biurowej do stylu pracy
  • Analiza efektywności przestrzeni
  • Określenie potrzeb i oczekiwań działów dotyczących nowego biura

Analiza komunikacji wewnętrznej

  • Analiza barier w relacjach wewnętrznych i wypracowywanie zaufania wewnątrz organizacji
  • Narzędzia i kanały komunikacji, źródła konfliktów
  • Cele i oczekiwania organizacji w zakresie komunikowania i budowania relacji wewnętrznych
  • Wpływ przestrzeni na efektywność komunikacji

Zarządzanie zmianą

  • Ocena gotowości organizacji na zmianę oraz zaangażowania pracowników i zespołów
  • Wsparcie działów HR i PR w komunikacji zmiany na poszczególnych etapach projektu
  • Zaangażowanie pracowników do współtworzenia nowego biura, wyznaczenie ambasadorów zmiany
  • Zapoznanie z nowym biurem oraz sposobami jego efektywnego wykorzystania

workplace

Formularz – Chcesz przeprowadzić analizę środowiska miejsca pracy? Napisz do nas.