Ze względu na poziom nasycenia polskiego rynku, dla sieci handlowych istotny jest wybór strategicznej lokalizacji,
która umożliwi im dynamiczną ekspansję. Posiadamy bogate doświadczenie zawodowe. Wspieramy najemców rodzimych i zagranicznych we wszelkich działaniach podejmowanych na terenie całego kraju.
Reprezentacja najemcy – strategia wejścia na rynek i rozwoju
Dokonujemy szczegółowej analizy potrzeb i wymagań najemcy. Budujemy strategię wejścia w oparciu o dane, konkurencję i uwarunkowania rynkowe.
Wsparcie podczas negocjacji – finalizacja i koordynacja umów najmu
Mamy wieloletnie doświadczenie w prowadzeniu procesu negocjacji umów najmu, pomagamy klientom sfinalizować negocjowaną umowę (zapisy dotyczące relokacji, indeksacji, formy przedłużeń).
Wybór lokalizacji – analiza i rekomendacja
Generowanie analiz lokalizacji i ofert dla klientów pod kątem jakości i efektywności.
Optymalizacja sieci, strategia wyjścia
Wspieramy klientów w procesie optymalizacji sieci, co oznacza zarówno renegocjacje, jak i możliwość zakończenia umowy.
Negocjacje czynszu i pozostałych komercyjnych warunków najmu
Prowadzimy proces negocjacji, renegocjacji oraz przedłużeń umów najmu na rzecz najemcy obejmujący komercyjne aspekty kontraktów.
Usługi badań rynku i doradztwa – raporty rynkowe
Zestawianie danych statystycznych o rynku handlowym, badanie trendów obejmujących wszystkie branże i segmenty rynku, analiza potencjału lokalizacji i zasięgu oddziaływania (catchment area), analiza konkurencji.