Informacje korporacyjne
Iwona Skalska, posiadająca ponad 20-letnie doświadczenie w zakresie marketingu i działaniach PR na rynku nieruchomości komercyjnych, pokieruje działem marketingu w firmie Cresa Polska.
Iwona wraz z zespołem będzie odpowiedzialna za wprowadzenie amerykańskiej marki Cresa na polski rynek, opracowanie i wdrożenie strategii marketingowej oraz zapewnienie wsparcia wszystkim działom operacyjnym firmy.
– Cresa świadczy usługi wyłącznie na rzecz najemców, dzięki czemu skutecznie eliminuje ryzyko wystąpienia konfliktu interesów w relacjach z klientami. Pod tym względem jest to zupełnie nowy standard na rynku nieruchomości w Polsce. Gwarantujemy bezstronność i niezależność w reprezentowaniu interesów najemców, a nie mając żadnych zobowiązań umownych wobec wynajmujących możemy prowadzić bardziej agresywne negocjacje w imieniu naszych klientów. To z kolei przekłada się na wymierne oszczędności dla najemców – mówi Iwona Skalska, Dyrektor Marketingu w firmie Cresa Polska.
Iwona Skalska związana jest z rynkiem nieruchomości od 1996 r. Pracę rozpoczęła w Healey & Baker, przejętej następnie przez międzynarodową firmę doradczą firmę Cushman & Wakefield, w której pracowała na stanowisku dyrektora marketingu na region Europy Środkowo-Wschodniej, z powodzeniem kierując także pracami działu w Polsce. Realizowała politykę Cushman & Wakefield w obszarze marketingu i PR oraz trzykrotnie przeprowadzała rebranding firmy na polskim rynku. Jest absolwentką Uniwersytetu Warszawskiego, studiów podyplomowych Szkoły Głównej Handlowej i Politechniki Warszawskiej. Posiada również licencję zarządcy nieruchomości.
Cresa, z siedzibą w Waszyngtonie, jest największą na świecie firmą doradczą na rynku nieruchomości komercyjnych świadczącą usługi wyłącznie w zakresie reprezentacji najemcy. Oferując usługi reprezentacji najemcy na zasadzie wyłączności, bez pośrednictwa na rzecz wynajmujących i deweloperów, Cresa zapewnia obiektywne i wiarygodne rozwiązania biznesowe, pozbawione ryzyka konfliktu interesów. Kompleksowy zakres usług oferowanych przez firmę Cresa obejmuje każdy aspekt procesu transakcyjnego z udziałem nieruchomości, od planowania strategii, analizy struktury demograficznej pracowników i strategii miejsc pracy oraz wyboru lokalizacji, przez negocjacje zachęt dla najemcy, badania rynku, zapewnienie finansowania, do zarządzania transakcjami, projektami, portfelami nieruchomości oraz relokacją. Cresa oferuje klientom zindywidualizowane rozwiązania prowadząc działalność w ponad 60 biurach na całym świecie.